#1 Skrevet April 10, 2013 (endret) Hvordan kan jeg måle fjærbeinet mitt på min golf 5? Mvh Jo Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2013 Hva skal du måle da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2013 Han skal måle om diameteren er 50mm eller 55mm på fjærbeinet. Dette gjøres best med ett skyvelær : ) Mål under fjæra der hvor fjærbeinet er rundt, før det går ned i hjullagerhuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2013 Han skal måle om diameteren er 50mm eller 55mm på fjærbeinet. Dette gjøres best med ett skyvelær : ) Mål under fjæra der hvor fjærbeinet er rundt, før det går ned i hjullagerhuset. Takk for svar Skal gjøre dette når jeg kommer hjem idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2013 mål lengst nede på demparen. fordi på midten av demparen er det ein "bulk". måler du på den så får du merkelige mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2013 Da viste det seg at jeg hadde 55mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...