S4-fanger og -skjørt + original spoiler ØK

Anbefalte innlegg

Er som tittel sier på jakt etter noen S4-deler til min B5. :)

Har grei rabatt på nytt på jobb, men det blir uansett for dyrt, så jeg legger lista deretter.

 

Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noe som kan bli brukbart liggende!

 

 

Takk,

 

Eivind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at jeg også er på jakt etter en original A4 Avant accessory spoiler også, samt deksel til Brink avtagbart hengerfeste (Møller-tilbehør). Kan evt. være interessert i komplett originalt hengerfeste også, for å kunne erstatte leppa med det store hullet til Brink-festet på bakfangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klok av skade, så vil jeg anbefale deg til å kjøpe iallefall sideskjørtene nye... Iallefall hvis du skla ha det 100% strøkent og orginalt... Holder på selv å montere brukte skjørt, og der manglet det klips/deler som ikke er å få kjøpt løst hos Møller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Så på tegningen at det var mye festedeler, så det lønner seg i allefall sikkert å ha nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Endret litt på tidligere post.

Ingen som har noe slikt for salgt? Spesielt et originalt hengerfeste (for å slippe hull i leppa) kan være aktuelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.