#1 Skrevet April 10, 2013 (endret) Er som tittel sier på jakt etter noen S4-deler til min B5. Har grei rabatt på nytt på jobb, men det blir uansett for dyrt, så jeg legger lista deretter. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noe som kan bli brukbart liggende! Takk, Eivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2013 (endret) Kan legge til at jeg også er på jakt etter en original A4 Avant accessory spoiler også, samt deksel til Brink avtagbart hengerfeste (Møller-tilbehør). Kan evt. være interessert i komplett originalt hengerfeste også, for å kunne erstatte leppa med det store hullet til Brink-festet på bakfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2013 Klok av skade, så vil jeg anbefale deg til å kjøpe iallefall sideskjørtene nye... Iallefall hvis du skla ha det 100% strøkent og orginalt... Holder på selv å montere brukte skjørt, og der manglet det klips/deler som ikke er å få kjøpt løst hos Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2013 Takk for tipset. Så på tegningen at det var mye festedeler, så det lønner seg i allefall sikkert å ha nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2013 Bump! Endret litt på tidligere post. Ingen som har noe slikt for salgt? Spesielt et originalt hengerfeste (for å slippe hull i leppa) kan være aktuelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...