Anbefalte innlegg

Var under bilen å rullet litt her om dagen da jeg oppdaget dette:

cNzsyHwo32P7tpUdLYNyNijLxTcWN-UooBto4Fpgc6U.jpg

Noen som har noe formening om det er lettest å få tak i komplett ny(brukt) bakdiff eller skifte tetninger?

Kan flytte på den saken som er tatt bilde av (ikke sikker på va det heter :o, ikke drivknuten men den "spaceren" som står mellom drivknuten og diffen. ) 3-4 cm inn og ut, og 1 cm opp og ned..

Er ingen ulyder fra diffen og prøvde å vri på mellomakslingen for å se om det var slakk i diffen men den virket tight og fin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hay. 3-4cm inn og ut var jo en del! Kanksje du burde ta av knuten å se om bolten i midten av huben/medbringeren er skrudd skikkelig fast.

 

Ingen hokus pokus å skifte tetteringen og her er link til ebay med tetteringen du trenger. Tetteringene er lik på begge sider av diffen: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=016409399B&_sacat=0&_from=R40

 

Målene på den er 45x60x8.

 

I samme slengen så kan det være lurt å dobbeltsjekke oljenivået i diffen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.