#1 Skrevet April 11, 2013 Var under bilen å rullet litt her om dagen da jeg oppdaget dette: Noen som har noe formening om det er lettest å få tak i komplett ny(brukt) bakdiff eller skifte tetninger? Kan flytte på den saken som er tatt bilde av (ikke sikker på va det heter , ikke drivknuten men den "spaceren" som står mellom drivknuten og diffen. ) 3-4 cm inn og ut, og 1 cm opp og ned.. Er ingen ulyder fra diffen og prøvde å vri på mellomakslingen for å se om det var slakk i diffen men den virket tight og fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2013 Hay. 3-4cm inn og ut var jo en del! Kanksje du burde ta av knuten å se om bolten i midten av huben/medbringeren er skrudd skikkelig fast. Ingen hokus pokus å skifte tetteringen og her er link til ebay med tetteringen du trenger. Tetteringene er lik på begge sider av diffen: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=016409399B&_sacat=0&_from=R40 Målene på den er 45x60x8. I samme slengen så kan det være lurt å dobbeltsjekke oljenivået i diffen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...