#1 Skrevet April 12, 2013 er på jakt etter div til min 1990 golf mk2 - 90 fanger bak - gti taktrekk (uten takluke) - svarte dørtrekk til 4 dørs - gti eller votex vinge til bakluke - votex midtkonsoll - svart hattehylle uten hull - strøkent panser (helst tornadorødt) ta kontakt på pm om du har noe av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2013 fremdeles på delejakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2013 ingen som har noe de kunne tenke seg å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2013 Har svart hattehylle og sidene som hører til, og org gti vinge... Har endel annet også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 Har votex midtkonsoll, gti baklukespoiler. Mener jeg har en Votex baklukespoiler også, den er litt større enn gti spoileren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2013 ingen som har svarte/mørke dørtrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2013 Jeg har ett panser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...