#1 Skrevet April 12, 2013 Hei. På jakt ette de "papplatene" som sitter i bagasjerommet. 3 små på bakluka, de to på siden inni og den på bakplaten mellom lyktene innvendig. Plastikk lokkende til støtdemperntårnene i motorromet... Håper noen har disse ekstra!!!!! Terje 91136059 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2013 Jeg har ikke de koppene til dempertårnet men de andre platene har jeg tror jeg. Er i gang med å partere en delebil. Jeg kan sjekke imorgen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2013 Det hadde vært suupert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2013 har kansje de gummi greiene.. skal sjekke i garasjen ila helgen hvis du trenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2013 har kansje de gummi greiene.. skal sjekke i garasjen ila helgen hvis du trenge Ja takk du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...