Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer litt på om noen har erfaring med å lakkere bremse caliprene på an audi A4 b8?

Jeg vurderer og lakkerer dem rød, og kjøpe s-line merker og klistre på, ser man får kjøpt noen sånne på ebay.

Noen som har tips om dette, og eventuelt har eller vet om noen som selger slike s-line merker?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det alu eller støpejern? Foliatec har fin (=dyr) lakk, erfaringsvis er glatt hammerite minst like bra. Merker? ebay, kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går vel også ann å bruke motorlakk dersom ønsket farge finnes, billigere enn foliatec ihvertfall :o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har lest litt om hammerite og det har mye bra erfaringer. Har også vurdert motorlakk. Men er vell kanskje noe man må lakkere ofte, da det slites og blir skitt? Har veldi lite erfaring på dette området:)

Takker for svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foliatec sin lakk blir ofte 'glattere', ref originale porschebremser etc. Men har du alucalipre er det enda viktigere å grunne riktig, så følg anbefalingen til produsenten!

Mine HP2-calipere i støpejern så ut 'som nye' i tre år etter bruk av Hammerite, nå skal jeg bare pusse litt og gi de et nytt strøk. B-b-b-billi.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.