#1 Skrevet April 12, 2013 hei er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av dørtrekket på s2 coupen min? har løstnet skruen i døråpnern, og den på enden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2013 Dra det opp etter å ha løsna alt :-D (mener jeg å huske) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2013 har prøv og ta i så mye jeg tørr uten og ødelegge trekket:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2013 sitte blant annet en skrue i døråpner, også må du skru av håndtaket på døra der brytere til vindu også sitter, sitter med 3 umbrako størelse 3-4mm eller noe opp under ifra i noen små hull i håntaket disse trenger du bare å løssne godt ikke skru helt ut, så trekker du håndtaket rett ut da vil der stå igjen 2-3 små jern "branketter" som sitter med stjerne skrue, ut me dem "brankettene" da er d bare å løfte trekket opp og av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2013 Du må skru av vindusveiven, vipp bort plastdekselet så sitter skruen under der. Men det er vel to eller tre skruer i selve dørhåndtaket også, eller husker jeg feil? Edit: Tor var raskere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2013 takk for svar Tor og Eirik:) de små umbrako skruene har jeg ikke løsnet. så da skal jeg prøve det i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...