hjelp, dørtrekk på S2 COUPE

Anbefalte innlegg

hei er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av dørtrekket på s2 coupen min? har løstnet skruen i døråpnern, og den på enden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra det opp etter å ha løsna alt :-D (mener jeg å huske)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøv og ta i så mye jeg tørr uten og ødelegge trekket:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitte blant annet en skrue i døråpner, også må du skru av håndtaket på døra der brytere til vindu også sitter, sitter med 3 umbrako størelse 3-4mm eller noe opp under ifra i noen små hull i håntaket disse trenger du bare å løssne godt ikke skru helt ut, så trekker du håndtaket rett ut da vil der stå igjen 2-3 små jern "branketter" som sitter med stjerne skrue, ut me dem "brankettene" da er d bare å løfte trekket opp og av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må skru av vindusveiven, vipp bort plastdekselet så sitter skruen under der. Men det er vel to eller tre skruer i selve dørhåndtaket også, eller husker jeg feil?

Edit: Tor var raskere;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar Tor og Eirik:) de små umbrako skruene har jeg ikke løsnet. så da skal jeg prøve det i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.