#1 Skrevet April 12, 2013 Selger en forgasser. Den er ikke testet siden jeg kjøpte min mk1 med påmontert weber. Den ser hel og fin ut. Den fulgte med bilen i bagasjen. Jeg bor i Moss, så avhenting er ingen prob. Dette kan evnt sendes i posten. 900kr eller bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2013 alle bud blir vurdert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2013 Jeg fant en forgasser til i hylla :-) den er nok lik denne her. Så da kan det selges billigere. Har jo innsug forsatt i delebilen hvis det skulle være nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2013 Moss er nabo kommunen til Våler for de som trenger dette og skal til Våler. Jeg har også masse annet mk1. Interiør motor osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2013 Befinner seg i Moss, som er ikke langt unna helgens treff. Kom og hent :-) ALLE bud blir vurdert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2013 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2013 Ingen som vil ha orginal forgasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2014 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2014 Tror jeg har den forsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2014 veit du om den funker ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2014 Aner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...