Valencia Orange farge på 2003 mod Allroad,hva tror derre? Riktig eller feil??

Anbefalte innlegg

Hva tror derre om denne fargen??

Sammen med sorte/mørke felger.

 

Legger ved bilde av org allroad også.

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne fargen med sort plastikk :D

 

er ikke fan av svarte felger da detajene i felgen blir borte. men noen mørkegråe. sølv. hyper silver felger et aller annet.

 

men første og fremt så har allroad plastikk på buer osv. den burde være svart da synes jeg :D

 

Kjør på:D fet farge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne fargen med sort plastikk :D

 

er ikke fan av svarte felger da detajene i felgen blir borte. men noen mørkegråe. sølv. hyper silver felger et aller annet.

 

men første og fremt så har allroad plastikk på buer osv. den burde være svart da synes jeg :D

 

Kjør på:D fet farge

 

Bare litt redd det skal bli harry:)??

Blir nok samme farge på plast som bilen,er ferdig med grunnarbeidet på bilen og plast:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Hvertfall ta listene dine i matt svart samt allroad liste evt da så du får en helthet med fargen og felgene... ville nok lakkert plasten matt svart sammen med de andre. så har du på en måte to farger. synes det er kult at man viser fram at det er alroad. men hver sin smak. vet ikke helt åssen den ville ha blitt i helfarget. usikkert. få noen til og PS alt dette først kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

attachment.php?attachmentid=183323&stc=1

 

ut i fra dette bildet så tror jeg det blir fett med hele bilen lakkert i den oransj fargen :D

men dog med svart lister rubndt vinduet og svarte lister på siden. ( plastidip dem )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror og dette kan bil bra,har og vurdert plast dip på lister.

Har vert vurdert MANGE farger til denne bilen,Slate Grey Metallic til Porsche 911.

Rød

Hvit(noe som min samboer IKKE vil ha)

Marrakesh brown fra BMW x1(likte ikke fargen etter jeg fikk ordnet fargeprøve)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.