#1 Skrevet April 13, 2013 (endret) ...solgt... Har et stort hørespeil til A4 b5. speilet er fra 99-01mod (facelift)Men passer også prefacelift. Originalt burgunder rød, men er blitt dårlig lakkert svart. Dårlig lakk, men ellers komplett og uten skader. Originalt automatisk avblendbart, men grunnet dårlig glass er det blitt satt et nytt speil utenpå det gamle. Dette er ikke synlig når det er montert. 800kr/bud Et veldig dårlig bilde uten glasset: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2013 babumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2013 Byr 400 inkludert frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2013 Passer dette på Passat 3BG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2013 Passer dette på Passat 3BG? Det vet jeg desverre ikke. Noen andre som vet? - - - Updated - - - Byr 400 inkludert frakt. Det blir for lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2013 Hehe, da kjøper jeg ett fra ebay for 20€ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2013 Ikke lett å finne en selger med stort høyrespeil som sender til Norge... Har brukt mange timer på dette før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2013 ka du sende speilet, er vertfall veldig interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2013 Jada det kan jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2013 Hvis det er likt som pre facelift tar jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2013 Speilet er bolt on, og likt utsendemessig, men det er anderledes bygd opp, med andre fester til speilhus osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2013 Det høres greit ut det, får jeg det for 600? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 17, 2013 Må desverre avente litt, da det er en annen som har sagt han skal ha det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 19, 2013 Har du hørt noe fra han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 19, 2013 Nja. Han har sagt at han skal ha det, men stempler det ikke som solgt før pengene er på konto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25, 2013 Solgt. desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...