#1 Skrevet April 14, 2013 Noen som vet om lykter til passat 3bg passer rett på en passat 3b? Eller er det noen forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2013 Passformen er lik, men du må koble ledningene litt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2013 foran passer ikke. og det er bare baklykter for stv som passer, men må koble noen ledninger visstnok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2013 oki:) takk for svar:) da får man se om man finner passat 3b lykter med integrert blinklys istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2013 Beklager at jeg var litt rask på avtrekkeren når jeg ikke presiserte at det var baklyktene jeg snakka om... Godt andre følger med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...