Anbefalte innlegg

Har sett litt på noen 98-99mod VW Golf GTI,er det noen "ting" man skal være obs på med disse bilene? Evt barnesykdommer etc på de?

 

Takker for alle svar! : smil ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke GTI er blandt de værste VAGen med tanke på barnesykdommer. Det som jeg har hørt går igjen er delvis det samme som på Passat, dvs dørlåser og vindusheis... mao ikke noe alvorlig og heller ikke noe som koster så veldig mye å fikse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke GTI er blandt de værste VAGen med tanke på barnesykdommer. Det som jeg har hørt går igjen er delvis det samme som på Passat, dvs dørlåser og vindusheis... mao ikke noe alvorlig og heller ikke noe som koster så veldig mye å fikse.

 

Ok,men ulempen er at de er svindyre i forsikring. : bråk : Passat 1.8T er mye billigere,blir nok heller det.Lik motor etc så... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg skulle kjøpe bil hørte jeg på forsikring på både audi a3 1.8t og golf gti 1.8t, da var faktisk audi`n 1200kr billigere..fordi den ikke heter gti : bh :

men ble golf fordet da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg skulle kjøpe bil hørte jeg på forsikring på både audi a3 1.8t og golf gti 1.8t, da var faktisk audi`n 1200kr billigere..fordi den ikke heter gti : bh :

men ble golf fordet da : smil :

 

Ok,fikk tilbud på følgende jeg:

 

Passat 1.8t 97mod,70% bonus = 5600kr.

Golf GTI 1.8T 98mod,70% bonus = 9800kr. : bh :: klø :

 

Og det vra på mine foreldre..

 

På meg som er 22år og 20% kom Passaten på 13.000kr og Golfen på 26.000kr.. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okaj, jeg betaler 7800 på golfen jeg..det er i VESTA.. eller nå betaler jeg vel ca 9500..men det er med 20000km i året

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okaj, jeg betaler 7800 på golfen jeg..det er i VESTA.. eller nå betaler jeg vel ca 9500..men det er med 20000km i året

 

På deg? Alder og bonus? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betaler i underkant av 5000 for Golfen med 50% bonus og 12.000 km og 3500 for Passaten med 75% bonus og 16.000 km, begge 1.8T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,men ulempen er at de er svindyre i forsikring. : bråk : Passat 1.8T er mye billigere,blir nok heller det.Lik motor etc så... : rock :

 

Og en totalt annen (og MYE kjedligere) bil på omtrent alle måter.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en totalt annen (og MYE kjedligere) bil på omtrent alle måter.....

 

Det er nok så,men jeg kjøper en bil for å få en komfortabel,pen og med greit drag i. : smil :

Skulle jeg hatt en råere bil med mindre plass hadde jeg gått for Golf IV GTI. ;) Men,har en nabo som har en Golf IV 1.6 og den har det faen meg vært utrolig mye drit med.. : grønn : Plutselig begynner bilen og stopp og er umulig få start på igjen = må ha ny hjerne + MYE annet. : nei : Sånn har jeg ALDRI hørt Passat har vært.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... jeg tviler på at det er så stor elektronisk forskjell på styreenheter montert i en Golf kontra Passat så lenge de er fra samme tidsepoke.

 

Du har allikevel rett at det har vært mye med Golf. Har selv en 1998 modell som har et rulleblad fra Møller som selv Toska ville vært stolt av ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... jeg tviler på at det er så stor elektronisk forskjell på styreenheter montert i en Golf kontra Passat så lenge de er fra samme tidsepoke.

 

Du har allikevel rett at det har vært mye med Golf. Har selv en 1998 modell som har et rulleblad fra Møller som selv Toska ville vært stolt av ;)

 

Hehee,akkurat. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... jeg tviler på at det er så stor elektronisk forskjell på styreenheter montert i en Golf kontra Passat så lenge de er fra samme tidsepoke.

 

Du har allikevel rett at det har vært mye med Golf. Har selv en 1998 modell som har et rulleblad fra Møller som selv Toska ville vært stolt av ;)

 

Hehe, for en Passat fra samme tid er en bil uten feil :D

 

Misforstå meg rett, jeg prøver ikke å få deg til å ikke å kjøpe Passat, men tror isåfall du blir den første i historien som kjøper en 97-99 mod Passat pga den har få feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, for en Passat fra samme tid er en bil uten feil :D

 

Misforstå meg rett, jeg prøver ikke å få deg til å ikke å kjøpe Passat, men tror isåfall du blir den første i historien som kjøper en 97-99 mod Passat pga den har få feil ;)

 

Er sikkert feil med den også men det er det jo med alle biler.. Men sier bare at min nabo har hatt mye kødd med sin Golf IV! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har og et rulleblad på GTIen som er langt som et vondt år.

Heldigvis har de meste gått på garantien men det har vært tider som jeg har angret bittert på at jeg ikke kjøpte Toyota.

 

Men så tar jeg meg en kjøretur og alt er glemt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.