#1 Skrevet April 14, 2013 Som tittelen sier,kan jeg ha disse felgene på min allroad 07 mod.og være 100% sikker på at ikke noe subber i luftbelgene eller innerskjærmer? 20"-9,5 et35. Helst svar at folk som kan faget,da jeg er avhengig av deres ord for og unngå en fremtidig dyr utgift;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2013 Som tittelen sier,kan jeg ha disse felgene på min allroad 07 mod.og være 100% sikker på at ikke noe subber i luftbelgene eller innerskjærmer? 20"-9,5 et35. Helst svar at folk som kan faget,da jeg er avhengig av deres ord for og unngå en fremtidig dyr utgift;) Den eneste måten å være sikker på er vel å teste et slikt hjul eller lage seg tilsvarende hjul med spacere for å sjekke. Siden det er dekket som subber, så er det interessant å høre hva du planlegger der. Jeg tror ikke det butter innover, men kan ikke vite at det ikke subber utover med f.eks 255/35 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2013 Tanken var og ha på 255/35-20, men tar ingen sjanse på og kjøpe felgene nå,for og så finne ut etterpå at de ikke går klar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2013 Tanken var og ha på 255/35-20, men tar ingen sjanse på og kjøpe felgene nå,for og så finne ut etterpå at de ikke går klar. Ville valgt 9 tom ET40 hvis du skal være garantert mot problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2013 Da dropper jeg de felgene. Takk for svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...