#1 Skrevet April 14, 2013 Vurderer å bytte speil på min passat 3b da jeg synes det ikke er så veldig fint med de asymmetriske speilene. tenker da å bytte til speilene til highline utgaven? av passat 3bg. de med integrert blinklys da disse lik på begge sider. lurer da på om det er "direct fit" med disse speilene på 3B? tenkte at det er billigere å ta en tur på høgger'n å få tak i noen billige speil fra en bil der enn å bestille helt nye eller bestille et høyrespeil fra en britisk bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2013 Du kan høre med Kim Wiik om hvor han kjøpte sine, jeg tror ikke de er OEM. men jeg syns de er fine Tråden hans http://forum.vacn.no/showthread.php?183883-min-passat-3b-99mod/page16&highlight=passat+kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2013 Mine er oem ja er fra 2005 passat så passer rett på, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2013 Flott, tenkte å stikke på høggern til helgen å se om de har en nokså greit ratt. får høre om de har noen 3bg speil også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...