Anbefalte innlegg

Har bygget meg ny eksos på Allroad'en, 2.5" fra turboer, fjernet alle 4 katalysatorer, midtre eksospotte. Bruker orginale bakre lyddempere, men lyden vart helt J*VLIG! Høres ut som noe japse-fast and furious dritt.

Forslag til nye lyddempere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. :-)

Synes du kan laste opp en video for godtfolket, før du fjerner lyden! Ikke hver dag man hører en Allroad biturbo som høres ut som en japserakett.. ;-)

Om du trenger ordentlige dempere, så har Ansa ordentlige greier: http://www.ansaautomotive.com/

Siden du har laget selv, får du heller knote deg gjennom katalogen deres, for å finne noe som passer - Men det er eksosanlegg som høres gode ut! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med å beholde orginalpotte når man bygger selv :P Mulig det er det som foråsaker japserakett lyd i den ? Ville prøvd å bytte ut de to bak til noe ordentlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skal få tatt det opp :P

Greia var att jeg ville prøve kjøre med de orginale en stund, siden jeg ikke vet hvilket merke jeg burde skaffe meg. Men lyden vart litt verre enn jeg trodde :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner hva jeg mener? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var noe ekkelt.. Du kan selvfølgelig prøve noen bakpotter fra Simons, Ansa, eller liknende. Men uten katalysatorer, midtre potter eller noe slikt kan det bli vanskelig.. . Jeg ville i alle fall satset på "effektpotter" bak, og en tilsvarende midtre eller framre lyddemper..

Det å bli kvitt japserakettlyden blir vanskelig uten, altså! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.