#1 Skrevet April 16, 2013 Er på utkikk etter ett greit justerbart til A4 b6 IKKE QUATTRO. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2013 Godkjent da sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2013 Jeg har d2 sett som er helt ok, ikke tuv du kan få billig billig.. Ellers har gutta her mye fint; http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/audi/audi-a4-8e-01 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2013 Er helst på utkikk etter tuv godkjent ja;) men i verste fall så kontakter jeg deg:) skulle hatt senka vogna før cc treffet på Gjøvik:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2013 Du som har den blå b6en som står parkert ved hjulgarasjen på leiren forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2013 B5 som står i garasjegata Min pleie stå ved UV bygget Håper du tar FORBINDELSE isåfall Gidd ikke gå i kontakt for 4 dempere Ville gått for Supersport Black Evo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2013 Okei;) haha ja, rettelse: da tar jeg forbindelse hvis det blir aktuelt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...