#1 Skrevet April 16, 2013 under montering av senkesett på min 95' S6 fant jeg ut opphengskula har ei gang (under forrige eiere) i tiden slarket og laget hullet ovalt. Det gjør at låsebolten ikke holder det ordentlig på plass. Går det an å legge på sveis for så å borre det opp igjen? Hva slags stål er det? støypegods? Kan få utført arbeidet her på jobb, men må vite om det kan sveises først... Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2013 Ja det kan sveises. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2013 Så bra!!! Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2013 Litt mer spesifikt: Det er støpejern så bruk egnede sveisepinner. Lunk det etter sveising for å få ut spenninger og gjøre det mulig å bore. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2013 Det er kanskje lettere å borre den opp litt å sette inn ei foring?? Øke diameteren 3-5mm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2013 Det er kanskje lettere å borre den opp litt å sette inn ei foring??Øke diameteren 3-5mm... Spørs hvor ovalt hullet er hvis du skal bore. Frese går fint. Har du tilgang til å dreie en foring tipper jeg du har utstyr til å fikse dette lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2013 Er det forresten samme fjærbein på S6 som på andre motoralternativer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...