Anbefalte innlegg

Heisann. Er det noen her som kjenner til senkesette som heter B&G fra Eiker motorshop, og hvordan dem er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Er det noen her som kjenner til senkesette som heter B&G fra Eiker motorshop, og hvordan dem er?

 

Ja er heilt greit sett da. Gjer iallefall jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er som med alt annet, en får som regel det en betaler for....en skal ikke forvente gull og grønne skoger fra et billig sett...som andre også sier: buy cheap, buy twice

 

ellers kan jeg anbefale H&R fjærer, er sikkert noe dyrere med det har du igjen i kjørekomfort (jeg kjøpte mine hos http://www.poleposition.no....leverte som avtalt i motsetning til andre leverandører)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er som med alt annet, en får som regel det en betaler for....en skal ikke forvente gull og grønne skoger fra et billig sett...som andre også sier: buy cheap, buy twice

 

ellers kan jeg anbefale H&R fjærer, er sikkert noe dyrere med det har du igjen i kjørekomfort (jeg kjøpte mine hos http://www.poleposition.no....leverte som avtalt i motsetning til andre leverandører)

 

 

Hvor mye senker dem, og vil det se bra ut på bilen min ( golf4 ) med 225-40-18 hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte H&R sett hos pole position selv....

 

de hadde dem ikke på lager og de bestilte de fra gøteborg...det kom 2 dager etterpå etter dem pushet på...kjempejobb av dem !! kan trygt anbefalle dem !!

 

Mine 40 mm senkefjærer på en S4 1992 modell 2.2t og jeg betalte 2700 kroner ..

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.