#26 Skrevet Mai 4, 2013 På tur i snøværet. Med vintermode A4n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 4, 2013 Er på tur over åsen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 4, 2013 Vær update ? Gjøvik = regn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 4, 2013 Kom akkurat til plassen. Lett regn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 4, 2013 Begynner å komme noen biler nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 4, 2013 Bra oppmøte tiltross vær i dag! Mye pene biler her.. Bare og ta turen dere ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 4, 2013 Helt enig. Det ut som det lysner også faktisk. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 4, 2013 Tok et bilde mens jeg kjørte forbi i stad! Misunner alle med grom bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 4, 2013 håper noen legger ut bildetråd etterhvert =) mye flotte biler å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 4, 2013 Da takker jeg for vel overstått treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 4, 2013 Lige så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 4, 2013 Samme! Ble overrasket over at såpass mange tok turen tross drittvær i starten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 4, 2013 Takk for et fint treff, forholdsvis bra oppmøte til tross for regn, vind og 5 grader. Ble mildt sagt overrasket når vi fikk pokal for beste Audi, var mange bra Audier der i dag. Et oversiktsbilde jeg tok etter at en del hadde dratt hjem igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 4, 2013 Takk for treff folkens! Bra at så flere av dere tok turen til tross for været! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 4, 2013 Takk for et fint treff folkens :-) Sesongen har startet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 4, 2013 Tipse litt om at jeg har laga en mediatråd fra treffet her jeg da: http://forum.vacn.no/showthread.php?256033-Mediatr%E5d-Hadeland-Treff-2013 Så kan vi dele bilder der for de som ønsker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 4, 2013 Den blå rs2'n, stilte ikke han ut? Den var jo helt insane nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 4, 2013 Den blå rs2'n, stilte ikke han ut? Den var jo helt insane nydelig! Kim Bjørklund her sin. En av de mest strøkne RS2'ene tør jeg påstå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 4, 2013 Den blå rs2'n, stilte ikke han ut? Den var jo helt insane nydelig! Kim Bjørklund her sin. En av de mest strøkne RS2'ene tør jeg påstå Sto en strøken blå RS2 der, vet ikke om han stillte ut, så ikke noe lapp i ruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 4, 2013 Aha. Det var hans ja. Syntes det var no kjent med den, og jeg er fullstendig enig med deg, Håkon!! Makan til bi! Det er også derfor jeg ikke skjønte et døyt når han ikke dro i land en pokal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 4, 2013 Aha. Det var hans ja. Syntes det var no kjent med den, og jeg er fullstendig enig med deg, Håkon!! Makan til bi! Det er også derfor jeg ikke skjønte et døyt når han ikke dro i land en pokal? Fulgte ikke så mye med på utdelinga (trodde ikke jeg kom til å vinne noe) så fikk ikke med meg hvilke biler som fikk de andre pokalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 4, 2013 Den blå rs2'n, stilte ikke han ut? Den var jo helt insane nydelig! Tror jeg la lappen på dashen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 4, 2013 RS-biler er vel for kjedelige for pokal 8) heheheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 4, 2013 takk for bra treff, selv dårlig vær ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 4, 2013 Og hvem fikk pokal egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...