Verdt å fikse? BBS RG II-felger :)

Anbefalte innlegg

Er også ofte de bare polerer opp kanten uten å ta klarlakk på, dette er pent, men ikke særlig lenge med mindre du selv polerer de opp en gang i uka :)
Finnes ikke en klarlakk i verden som virkelig sitter på polert alu.......den som finnes blir veldig fort gul......å det er IKKE pent. Mye bedre å ha kanten polert uten klarlakk å holde den vedlike med Autosol på en svamp el lignende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk litt på at du får nye felger for en billig penge nå til dags. Såfremt det ikke er meget spesielle felger så burde du nok tenke deg godt om før du evt pusser opp felger. Jeg for min del skal "shine" opp mine RH Ah Turbo felger i vinter,de skal pulverlakkeres med en meget spesiell farge (hvis alt går som det skal) og sår i felgen skal sveises og pusses ned slik felgene fremstår som nye å vel så det :) Men jeg har ganske gode kontakter med tanke på pulverlakking å sveising osv osv osv.

Jeg vurderer få dem oppussa og alt og så få på dem noe vinterdekk : eek :

Ser ut til at det kan bli nye sommerfelger i form av Advan Siena Generation 2 med gullsenter. 19x8,5 foran og 19x10 bak :D Tror dem vil kle den sorte vogna mi etter litt massering av bakskjermene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer få dem oppussa og alt og så få på dem noe vinterdekk : eek :

Ser ut til at det kan bli nye sommerfelger i form av Advan Siena Generation 2 med gullsenter. 19x8,5 foran og 19x10 bak :D Tror dem vil kle den sorte vogna mi etter litt massering av bakskjermene :D

Å dæven..... : eek : GO FOR IT MAN!!!! Phete felger.......tror nok det må litt seriøs "thai-massasje" til for å få på 10x19 bake på en Passat ;) Men er jo folk her i klubben som har hatt/har 9,5x19 bake på Passelat så det går sikkert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å dæven..... : eek : GO FOR IT MAN!!!! Phete felger.......tror nok det må litt seriøs "thai-massasje" til for å få på 10x19 bake på en Passat ;) Men er jo folk her i klubben som har hatt/har 9,5x19 bake på Passelat så det går sikkert :)

Litt massasje må jo alltids til :D Menneh, er fronten jeg er mest skeptisk til, vurderer 10x19 foran også : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt massasje må jo alltids til :D Menneh, er fronten jeg er mest skeptisk til, vurderer 10x19 foran også : eek :
10x19 foran tror jeg du kan bare glemme............10 tommer er faktisk ganske bredt!!! Husker selv jeg første gang jeg skulle prøve på 10x18 bak på S4`en. Trodde aldri det skulle gå,men det gjorde det. Foran skal jo hjula svinge også. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på 10x19 men 9,5x18 ET31 går rett på bak uten modifikasjoner på Passatene våre... derfor jeg har lyst på disse felgene som tidligere sto på Tærud Passaten.

10x19 forran er drøyt men klart det går dersom du virkelig vil. Runar hadde jo 9,5x18 forran med rimelig lav bil, men selvsagt var hjulbuen ikke helt org her da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på 10x19 men 9,5x18 ET31 går rett på bak uten modifikasjoner på Passatene våre... derfor jeg har lyst på disse felgene som tidligere sto på Tærud Passaten.

10x19 forran er drøyt men klart det går dersom du virkelig vil. Runar hadde jo 9,5x18 forran med rimelig lav bil, men selvsagt var hjulbuen ikke helt org her da ;)

Ja du får by om kapp med Fridtjov da...... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår fortsatt ikke en døyt av hva du mente lenger oppe med at dekkene ikke holder en sesong med Quattro....

På min bil gjør det ikke det nei. Men der vet jeg at hjulstillingen er feil, så jeg venter bare på noe foringer for å få tatt den kontrollen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10x19 foran SKAL gå, omså jeg skal måtte bytte ALT, kutte bort alt innenfor hjulbuen og måtte henge fjærbeina i støttestag fra torpedoveggen :D

Den som ikke vil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du får by om kapp med Fridtjov da...... : smil :

Hehe, har allerede mer eller mindre sagt at han "får" de uten kamp, men da må han være grei og hjelpe meg med div ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut for gøy at jeg skulle ta noen bilder av bilen med de nevnte felgene på :)

Desverre er ikke gewindene nedjekket etter forrige hyttetur, så bilen er litt på stylter og enda ikke nappa av lysa foran etter vinteren, men alt til sin tid:)

Passat2.jpg

Passat3.jpg

Nyfelgene blir nok "bare" 19x8,5 både foran og bak samt en liten spacer bak i tillegg av utseendemessige grunner ;) Har noen andre planer som konflikterer med 10" bak, så da måtte jeg nok dessverre droppe det :D

EDIT; Beklager de litt dårlige bildene, dem er tatt med en Samsung D500 mobil, så dem ble ikke bedre enn som så...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene felger. De kledde bilen, men det blir nok rått med 19"!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene felger. De kledde bilen, men det blir nok rått med 19"!

Felgene er pene og kler jo Passat'en (bildene rettferdiggjør på ingen måte), men tror nok jeg går for å selge disse - trenger noe ala Advan-felgene til vinterhjul også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.