#26 Skrevet April 25, 2013 Vi har fått 20 plasser, og skal stå på første rekken innenfor inngangen i første etasje i gamle P-Huset. Det er i mine øyne de beste plassene i P-Huset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 26, 2013 Vi har fått 20 plasser, og skal stå på første rekken innenfor inngangen i første etasje i gamle P-Huset. Det er i mine øyne de beste plassene i P-Huset Når sånn ca bør vi møte opp ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 26, 2013 Vi møtes en plass i 9 tiden, jeg må være der før kl 10. Så alle pleier å være på plass til 10:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 27, 2013 Kan vel møtes samme plass som i fjor vel? Utenfor storcash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 28, 2013 Har en venninne som vil stille ut ilag med oss E en grønn og lav Vento Går det fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 29, 2013 Har en venninne som vil stille ut ilag med oss E en grønn og lav Vento Går det fint? Så lengen jento e medlem går da fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 29, 2013 Ho sier så :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 29, 2013 Då skulle da vel ikkje vera noko problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 29, 2013 Litt off topic men forsøker meg likevel, skulle gjerne hatt 2 skiltplater og 4 klistremerker. Kunne noen tatt det med slik at jeg kan plukke det opp når jeg er innom stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 29, 2013 Litt off topic men forsøker meg likevel, skulle gjerne hatt 2 skiltplater og 4 klistremerker. Kunne noen tatt det med slik at jeg kan plukke det opp når jeg er innom stand? Og jeg burde hatt dette før mønstringen! Jeg har Bertel O.Steen skiltplater...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 29, 2013 Eg har liggandes i bilen, so berre ta kontakt med meg på 400 38 551 so kan me sikkert få til noko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 29, 2013 Har en venninne som vil stille ut ilag med oss E en grønn og lav Vento Går det fint? Da skriver jeg Trude Marie Tuv på listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 3, 2013 Skal vi si oppmøte litt før 0930, og avgang 0940? På Storcash sin P-Plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 3, 2013 Skal vi si oppmøte litt før 0930, og avgang 0940? På Storcash sin P-Plass? Vill dette si: Bergen storecash, Solheimsgaten 9, 5058 Bergen ?? Jeg er ikke så kjent i bergen så ble google mapg å da kom dette opp Skulle gjerne hatt 4 klistremerker eg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 3, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?225113-Kart-over-hvor-vi-har-treffene-v%E5re blå ring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 3, 2013 hei jeg skulle gjerne og hatt skiltplater og klistremerker til bilen min den er litt slitt jobber med å få den fin igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 3, 2013 Vill dette si: Bergen storecash, Solheimsgaten 9, 5058 Bergen ?? Jeg er ikke så kjent i bergen så ble google mapg å da kom dette opp Skulle gjerne hatt 4 klistremerker eg og! Det stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 3, 2013 hei jeg skulle gjerne og hatt skiltplater og klistremerker til bilen min den er litt slitt jobber med å få den fin igjen Da kan du komme innom på storcash eller neste treff om 1,5 uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 4, 2013 om det ikke er fult så kunne jeg tenkt meg å vist en A4 B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 4, 2013 Bilen pr i dag, og det er 4 dager å få den klar på Om det i hele tatt går så blir det tight! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 5, 2013 kanskje litt sein respons.. men jeg kan sikkert stille med min A4 B6! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 5, 2013 hei kan eg og være med på vår mønstringen og hvor skal vårmønstringen være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 5, 2013 kanskje litt sein respons.. men jeg kan sikkert stille med min A4 B6! Skriver deg opp jeg! hei kan eg og være med på vår mønstringen og hvor skal vårmønstringen være Hei Ja, det kan du. Vårmønstringen skal være på Lagunen. Vi har oppmøte litt før halv ti på Storcash på Danmarksplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 5, 2013 Skriver deg opp jeg! fint! da satser vi på at fix bil ikke avskilter bilen min på EU på onsdag! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 5, 2013 fint! da satser vi på at fix bil ikke avskilter bilen min på EU på onsdag! hehe Satser på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...