#51 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg må dessverre melde meg ut av denne samlingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg må dessverre melde meg ut av denne samlingen. Ka? Er bilen solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 6, 2013 Ka? Er bilen solgt? Nei har bare store mengder med skolearbeid som jeg må bli ferdig med, så må holde meg hjemme i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 7, 2013 Heisann igjen, siden eg må kjøre over kvamskogen på torsdag, er det muligheter å vaske bilen?? Å kjøre innom i bergen til storecash er litt "omvei".. er det en mulighet til att eg bare kan reise til lagunen å vaske bilen, å så møte dere der? Mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 7, 2013 ja du kan jo vaske bilen din oppe på shell lagunen der er det maskin vask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 7, 2013 Den e grei Martin Om du ikke vil "straffe" bilen din i en maskin, så er det selv vask på Statoil i Viken. 1 min fra Danmarksplass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 8, 2013 Er det noe tidsfrist på når man må møte opp for å få delta? Hvis det er plass til en til, så har jeg tenkt meg opp, men kan ikke være der før i 11-tiden, så hadde i utgangspunktet ikke tenkt å delta, kun være tilskuer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 8, 2013 Er det noe tidsfrist på når man må møte opp for å få delta? Hvis det er plass til en til, så har jeg tenkt meg opp, men kan ikke være der før i 11-tiden, så hadde i utgangspunktet ikke tenkt å delta, kun være tilskuer... Alle må være på plass senest kl 12, men tidligst mulig. Vi er der til litt før kl 10. Vi er fulltallig på klubben sine 20 plasser. Om du dukker opp og det skulle vise seg å være ledig plass, så kan du fylle opp. Du blir da nr 2 i køen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 8, 2013 Ok Da ser vi når jeg kommer. Tar utgangspunkt i at det er fullt, så kommer jeg bort og ser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 8, 2013 Alle må være på plass senest kl 12, men tidligst mulig. Vi er der til litt før kl 10. Vi er fulltallig på klubben sine 20 plasser. Om du dukker opp og det skulle vise seg å være ledig plass, så kan du fylle opp. Du blir da nr 2 i køen Satser på å være der mellom 10 og 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 8, 2013 Kom akkurat inn dørene fra verkstedet nå, ferdig å foliere bilen for 30min siden, så nå er den klar Men kommer ikke til storcash kl 9.30, satser på å ta 9.45 fergen og være der ca 11. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 9, 2013 Kom akkurat inn dørene fra verkstedet nå, ferdig å foliere bilen for 30min siden, så nå er den klar Men kommer ikke til storcash kl 9.30, satser på å ta 9.45 fergen og være der ca 11. Den e grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 9, 2013 Koffor sa eg ja til å stå opp så tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 9, 2013 Vet du liker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 9, 2013 Satser på det er noen som tar på seg ansvaret og dokumenterer dette SKIKKELIG for oss stakkars, hardtarbeidende som må reise på jobb i dag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 9, 2013 Var et bra treff i dag . Plassen kunne jo ikke blitt bedre, i tanke på regnet som var så var jo vw-audi klubben man først møtte når man gikk inn i garasjen Noen som gikk laus med camera? Hadde ikke noe annet enn mobil med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 9, 2013 Bra dag Kjipt vær, men som Remy sier, konge plassering !! Jeg tok litt bilder, men fikk ikke av alle bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 9, 2013 Flere bilder av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 9, 2013 Litt flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 9, 2013 fresht! låner noen av bildene dine, hvis det er greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 9, 2013 Tar aldri slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 9, 2013 (endret) Flere bilder igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 9, 2013 (endret) Nærmer seg noe nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 9, 2013 (endret) De siste bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 9, 2013 fresht! låner noen av bildene dine, hvis det er greit! Selvsagt !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...