#1 Skrevet April 18, 2013 Hei! Har ikke hatt nakkestøtter i bilen før (bak) Men nå har jeg skaffa noen men de går ikke nedi!! Noen som kan "Måle" stanga på nakkestøtta si så jeg får sett om mine er for lange? den måtte bli trykka ned med makt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2013 Det sitter en plast sylinder nedi ryggen som stengene går nedi. Om disse har vridd seg eller no, blir det nok litt trangt og få dem ned. Sylinderne kan taes ut og evt sjekkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2013 De er ulike på sedan og avant, så sjekk at du forsøker å presse nedi noe som kan passe. Sedan har runde stenger, mens avanten har rette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2013 Er sedan støtter, har nok trua på at hylsene har vridd seg, ossen får jeg de ut? Nebbtang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2013 Gå baki bagasjerommet, så dytter du dem ut av låsehakket i brannveggen og oppover, slet lenge selv før jeg skjønte hvordan jeg skulle få ut nakkestøttene på min A6 c4 med skinn.. (sedan) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2013 Tok ut sylinderen om det er noe som ikke stemmer! Sylinderen er et bend menst de nakkestøttene som skulle være til s4 sedan er en rett vinkel! Er støttene til s6 eller er det mine sylindere som er feil? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2013 Som sagt: Du finner fasiten i post 2. Ikke så vanskelig å se at disse er rette mens hylsene dine er buede? Det går ikke an å bruke nakkestøtter fra avant slik du forsøker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2013 Okei, han som solgte de sa det var sedan Beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2013 Ikke noe å beklage. Med fine bilder så er dette blitt en opplysende tråd også for andre. Derfor vi har et forum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2013 Ja, surt og gå på en sånn smell! Er ikke så lett og få tak i nakkestøtter heller! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...