Anbefalte innlegg

Er det noen som har en K04 til passat eller A4 ligenes som jeg kunne få lånt en kveld, det har seg slik at etter turbo bytte (helt ny K04) begynnte motoren å rykke på rulla hos arild rud, har byttet til stål pakning og gått over, etter å ha pratet med div mennesker i klubben, sier alle at det er turbo`n, så jeg vil gjerne få prøvd med en annen slik at jeg kan finne ut feilen, skulle det ikke være noen som kan hjelpe meg så spøkker det for denne sesongen, da blir det tidlig vinter lagring for meg.

 

MVH

Runar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok gi denne officiele mld: Polo`n tar et ville år, da jeg ikke har overskudd/økonomi til å rep motoren, så jeg vil nok ikke kom på noen treff i år, hvis jeg ikke skulle vinne i lotto. Vil ønske en god treff sommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut turboen, så kan jeg godt se over den for deg.

 

Synd at du ikke blir klar i år, iallefall når det ikke er så mye som gjenstår?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut turboen, så kan jeg godt se over den for deg.

 

Synd at du ikke blir klar i år, iallefall når det ikke er så mye som gjenstår?

 

 

Takk for det, ringer deg evt når jeg gidder å ta den ut. God helg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok gi denne officiele mld: Polo`n tar et ville år, da jeg ikke har overskudd/økonomi til å rep motoren, så jeg vil nok ikke kom på noen treff i år, hvis jeg ikke skulle vinne i lotto. Vil ønske en god treff sommer:)

Det der har vi hørt altfor mange ganger før og 2 dager etter står runar i garasjen med bilen i deler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, ringer deg evt når jeg gidder å ta den ut. God helg :)

 

Kom igjen nå, riv deg løs fra PC skjermen og ut i garasjen og pell av turboen, er så fort gjort så. Driver faktisk med akkurat det samme på min motor nå, turboen skal ut, for turbo er ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen nå, riv deg løs fra PC skjermen og ut i garasjen og pell av turboen, er så fort gjort så. Driver faktisk med akkurat det samme på min motor nå, turboen skal ut, for turbo er ut ;)

 

Er ikke hjemme, er på jobb, og i kveld skal jeg ikke hjem før seint, vi for se imorgen ole, lykke til m ditt arb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mass av OLE, tok jeg ut turbo`n i går 17mai. Ole kommer en tur tors så da for vi se hva dommen er, selv trur jeg med min flaks at det er noe annet...........................LEI BIL akkurat nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i en OLJE Restriktor M10x1, har prøvd GK Turbo teknikk, Turbo service og Gundersen motorsport?????????????????? også prøvd GH Fitning.....????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd Gik turbo på Konsberg? leggger ved info under

 

- GIK Turbo as

- Sportsveien 9 3615 Kongsberg

- Tlf: 32 76 70 00

- http://www.gikturbo.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd Gik turbo på Konsberg? leggger ved info under

 

- GIK Turbo as

- Sportsveien 9 3615 Kongsberg

- Tlf: 32 76 70 00

- http://www.gikturbo.no

 

Takk for det, men jeg har prøvd der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du oljerestriktor på K04? Det sitter ikke orginalt på motorene med K03 eller K04 turboene. På min K04-023 så er det en kraftig sammenstruping inne i turboen rett før akselen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du oljerestriktor på K04? Det sitter ikke orginalt på motorene med K03 eller K04 turboene. På min K04-023 så er det en kraftig sammenstruping inne i turboen rett før akselen.

 

Nå har det seg slik at den er fra en motor m G40 lader, bygget om til turbo, så noen mener kanskje det blir for høyt olje trykk slik at simringer i turbo`n lekker??? Om det er det veit jeg ikke selv, da selv arild rud begynnte å klø seg i huet av dette problemet.

 

Det du sier at du org har restriktor in på turbo`n???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der har vi hørt altfor mange ganger før og 2 dager etter står runar i garasjen med bilen i deler ;)

 

 

Gikk over en uke før turbo`n kom ut, ikke at jeg har blitt noe mer klokk av det, så etter hvert for vi se hva vi gjør, kos deg på våler rudi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.