#1 Skrevet Mai 13, 2005 Er det noen som har en K04 til passat eller A4 ligenes som jeg kunne få lånt en kveld, det har seg slik at etter turbo bytte (helt ny K04) begynnte motoren å rykke på rulla hos arild rud, har byttet til stål pakning og gått over, etter å ha pratet med div mennesker i klubben, sier alle at det er turbo`n, så jeg vil gjerne få prøvd med en annen slik at jeg kan finne ut feilen, skulle det ikke være noen som kan hjelpe meg så spøkker det for denne sesongen, da blir det tidlig vinter lagring for meg. MVH Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2005 Må nok gi denne officiele mld: Polo`n tar et ville år, da jeg ikke har overskudd/økonomi til å rep motoren, så jeg vil nok ikke kom på noen treff i år, hvis jeg ikke skulle vinne i lotto. Vil ønske en god treff sommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2005 Ta ut turboen, så kan jeg godt se over den for deg. Synd at du ikke blir klar i år, iallefall når det ikke er så mye som gjenstår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2005 Ta ut turboen, så kan jeg godt se over den for deg. Synd at du ikke blir klar i år, iallefall når det ikke er så mye som gjenstår? Takk for det, ringer deg evt når jeg gidder å ta den ut. God helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2005 Må nok gi denne officiele mld: Polo`n tar et ville år, da jeg ikke har overskudd/økonomi til å rep motoren, så jeg vil nok ikke kom på noen treff i år, hvis jeg ikke skulle vinne i lotto. Vil ønske en god treff sommer:) Det der har vi hørt altfor mange ganger før og 2 dager etter står runar i garasjen med bilen i deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2005 Takk for det, ringer deg evt når jeg gidder å ta den ut. God helg Kom igjen nå, riv deg løs fra PC skjermen og ut i garasjen og pell av turboen, er så fort gjort så. Driver faktisk med akkurat det samme på min motor nå, turboen skal ut, for turbo er ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2005 Kom igjen nå, riv deg løs fra PC skjermen og ut i garasjen og pell av turboen, er så fort gjort så. Driver faktisk med akkurat det samme på min motor nå, turboen skal ut, for turbo er ut Er ikke hjemme, er på jobb, og i kveld skal jeg ikke hjem før seint, vi for se imorgen ole, lykke til m ditt arb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2005 Etter mass av OLE, tok jeg ut turbo`n i går 17mai. Ole kommer en tur tors så da for vi se hva dommen er, selv trur jeg med min flaks at det er noe annet...........................LEI BIL akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2005 Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i en OLJE Restriktor M10x1, har prøvd GK Turbo teknikk, Turbo service og Gundersen motorsport?????????????????? også prøvd GH Fitning.....???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2005 har du prøvd Gik turbo på Konsberg? leggger ved info under - GIK Turbo as - Sportsveien 9 3615 Kongsberg - Tlf: 32 76 70 00 - http://www.gikturbo.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2005 har du prøvd Gik turbo på Konsberg? leggger ved info under - GIK Turbo as - Sportsveien 9 3615 Kongsberg - Tlf: 32 76 70 00 - http://www.gikturbo.no Takk for det, men jeg har prøvd der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2005 Norsk Turboservice på Eidanger kanskje? http://www.turboservice.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2005 Trenger du oljerestriktor på K04? Det sitter ikke orginalt på motorene med K03 eller K04 turboene. På min K04-023 så er det en kraftig sammenstruping inne i turboen rett før akselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2005 Trenger du oljerestriktor på K04? Det sitter ikke orginalt på motorene med K03 eller K04 turboene. På min K04-023 så er det en kraftig sammenstruping inne i turboen rett før akselen. Nå har det seg slik at den er fra en motor m G40 lader, bygget om til turbo, så noen mener kanskje det blir for høyt olje trykk slik at simringer i turbo`n lekker??? Om det er det veit jeg ikke selv, da selv arild rud begynnte å klø seg i huet av dette problemet. Det du sier at du org har restriktor in på turbo`n??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2005 Det der har vi hørt altfor mange ganger før og 2 dager etter står runar i garasjen med bilen i deler Gikk over en uke før turbo`n kom ut, ikke at jeg har blitt noe mer klokk av det, så etter hvert for vi se hva vi gjør, kos deg på våler rudi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 22, 2005 Har akkurat fått tilbake toppen min, ikke noe sprek eller noe feil. så jeg blir ikke klok. PS. Vil nå avslutte den tråden, og den vil forstete på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=12104 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...