#1 Skrevet April 20, 2013 Hei. Har et sett på 4 felger som fulgte med bruksbilen som jeg ikke har bruk for. Disse har sittet på en Jetta mk2, men er usikker på inpresset, fant verken ET eller bredde skrevet noe sted på felgen. Det sitter ihvertfall 175-70-R13 dekk på disse som er merket fra 08, men er bra med mønster å ser lite brukt ut. Felgene generelt trenger ny lakk, er litt lakk som er borte her å der, så er det litt mindre skader rundt på kanten av felgen. Sandblåsing, lakk og litt puss på kanten blir disse som nye Flere bilder av alle felgene kan tas på forespørsel. Pris: 1000kr? Hentes helst. evt frakt kommer i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2013 Bumper denne jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2013 Fremdeles til salgs, har fått vasket av dem litt nå, samt tatt bedre bilder. Klarlakken flasser litt, så er kantene noe stygge, her er en felg litt værre en de andre. Ellers så er det litt korrosjon under klarlakken, men ellers ganske bra. Litt kjærlighet på disse så blir det tøffe små felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2013 Ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2013 Ligger her enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2013 Selges 500kr! Sendes ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2013 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2013 300,- så henter jeg dem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2013 350 så har du en deal, bare ligger å støver ned uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2013 Opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...