#1 Skrevet April 20, 2013 Leter etter S4 c4 emblem til grill og på bakluka som er i god god stand. Vet det finnes på Ebay, men sjekker her først. Christian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2013 Vet jeg har et S4 emblem liggende fra en S4 sedan, skal være i god stand. Av interesse? Kan evt. prøve å ta et bilde av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2013 Hvis det ser ganske nytt ut, så er jeg interrisert. Det jeg har nå, har fortsatt litt rødfarge osv, jeg vil bare ha bytte ut med en som ikke er slitt Bilde hadde vært suverent, om det ikke er for mye bry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2013 Hvis det ser ganske nytt ut, så er jeg interrisert. Det jeg har nå, har fortsatt litt rødfarge osv, jeg vil bare ha bytte ut med en som ikke er slitt Bilde hadde vært suverent, om det ikke er for mye bry Her er et par bilder, vanskelig å få noen topp bilder, men ser rimelig OK ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...