#1 Skrevet Mai 13, 2005 Hepp.. igår så kjørte jeg flyttelasset hjem... å da så jeg en sølv golf 3 lr 4 :Pmed styling og bred last skilt på taket.. å 5 min etter så møtte jeg en RS2... noen av dere som vet av disse folka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2005 Posta ein samma topic på ein annan plass i forumet. Møtt samma bil'n (Golfen altså...). Audi'n såg æ ikke da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2005 Begge bilene kommer fra Levanger/verdal. Tar jeg ikke feil er det en jente som kjører denne Golf4. Var denne RS2 Rsblå? Er i tr.lag jeg også nå serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2005 Hm, en sølvgrå Golf 4..rart hvis den er fra Levanger synes jeg. Da skulle jeg ha sett den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2005 Begge bilene kommer fra Levanger/verdal. Tar jeg ikke feil er det en jente som kjører denne Golf4. Var denne RS2 Rsblå? Er i tr.lag jeg også nå serru RS2n var svart/mørkeblå.... golfen var det en kar som kjørte veiarbeider antar jeg ettersom det var et BRED LAST skilt oppe på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...