Anbefalte innlegg

Hei!

Nettop kjøpt meg 200 i litt dårlig stand. Noen som har delebil stående? :)

 

Edit: Ønsker også s4/s6 fjærbein for ombygging fra ufo bremser, Bare å ta kontakt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Nettop kjøpt meg 200 i litt dårlig stand. Noen som har delebil stående? :)

 

Edit: Ønsker også s4/s6 fjærbein for ombygging fra ufo bremser, Bare å ta kontakt!

 

Har en del deler liggende, hva du er på jakt etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del deler liggende, hva du er på jakt etter?

 

S4/S6 fjærbein ( ikke ufo) iallefall. Har ikke fått alle delene som tilhører bilen enda så vet ikke enda hva jeg mangler. Har du evt. kromlista på toppen avfrontfanger på høyre side sett forfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4/S6 fjærbein ( ikke ufo) iallefall. Har ikke fått alle delene som tilhører bilen enda så vet ikke enda hva jeg mangler. Har du evt. kromlista på toppen avfrontfanger på høyre side sett forfra?

 

Mener har listene til fangeren ja, mener jeg har alle 3 og da ønsker jeg ikke å selge kun den ene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener har listene til fangeren ja, mener jeg har alle 3 og da ønsker jeg ikke å selge kun den ene

 

Må se om jeg har den først i de ekstra delene jeg får med. Hvilken pris da isåfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.