Hull i trykkslange ? A4 1,9tdi

Anbefalte innlegg

Katalysator - neppe. Har hatt flere TDI som har gått mye lenger enn dette uten noe problemer med tett katalysator. 2.5TDI femmeren er vel en som kan få dette problemet. Ikke vits i å lete etter andre feil enn hva som faktisk er problemet, du har kjøpt en billig kina turbo, den har tatt kveld, end of story :P Buy cheap, buy twice. Kjøp skikkelig neste gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da kansje litt tidlig at katalysatoren sku ta kveld.. ville sjekket COen isåfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare nevne at hvis en trykkslange eller som her IC ryker under fullt pådrag, så mister turboen motstand og den vil spinne med turtall langt over det den er beregnet for. Ødela en nyrenovert turbo selv ut fra første kryss. Ga full gass, turbotrykk måleren gikk i bånn så smalt det. Skrudde på trykkslangen igjen, hørte ulyd og det kom blårøk fra eksos. Jeg fikk ny turbo, hele lagerhuset var ødelagt. Jeg trodde det var brukt feil deler ved renovering og verkstedet hadde vel et rykte å ta vare på, men jeg har i ettertid forstått at det faktisk var min skyld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen spesiell grunn til at du tar NBS for en turbo du har kjøpt med et annet firma, eller er det noe jeg ikke har fått med meg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen spesiell grunn til at du tar NBS for en turbo du har kjøpt med et annet firma, eller er det noe jeg ikke har fått med meg ?
Er det ikke intercooleren som er fra annet firma? Eller er det noe JEG ikke har fått med meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hull i trykkslange som trolig lagde lyd. Skiftet denne og den ble borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buy cheap, buy twice :P

 

Cheap? De er jo ikke billig en gang... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje endre tittel på første posten din da, gir fort inntrykk av at man overhode ikke bør handle på NBS. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier du at jeg ikke bør handle hos NBS fordi turboen din røk når du kjørte rundt med hull i intercooler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.