Anbefalte innlegg

Jeg har en hvit 1990 Golf syncro med 1p motor (98hk) stående lagret på en låve. Den var tiltenkt som en komplett delebil for å ha en orginalbil hvis turbogolfen måtte vises, eller om jeg skulle trenge et nytt karrosseri. Nå har jeg kjøpt hus, og regner med at det går mange år før denne blir rørt. Og er usikker på om jeg gidder å betale for lagring lenger. Skiltene ble levert inn i 2010.

Det er lite rust på bilen. Noe rust på bakdør og panser, men andre hvite rustfrie deler medfølger. Girkassa er ikke helt god. Men en annen som skal være i orden kan følge med. Det samme gjelder bremser. Der har jeg også tilnærmet ubrukte deler som kan følge med.

Støtdempere og fjærer foran er også utslitt. Her er jeg litt usikker på om jeg har byttedeler liggende.

Jeg mener at dette er et godt utgangspunkt for en bra bil, med litt skru jobb, så jeg setter prisen til HBO 10000,- avhengig av hvilke deler man ønsker

3 dørs syncro er det ikke så alt for mange av.

hvit%2520syncro%2520sladd.JPG

hvit%2520syncro%2520sladd2%2520%2528Larg

Kan nåes på telefon 90705849

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.