#1 Skrevet April 22, 2013 Heisann! Tok av fjærbeine nå for og bytte demper, og i det jeg tok av bremsecalipteret så datt belegget av klossen (selve metallet) og det var yellowstuff! De var ganske så slitne og så blir nye nå! Hva anbefaler dere? Hva pris er det på klosser begge sider forann Yellow/green stuff? Fant ikke noe prisliste på internett! Eller anbefaler dere andre klosser? Er s6 lucas bremser! Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2013 http://qwt.no/produkt/ebc_yellowstuff_r_dp41012r/audi_s6_2.2_turbo_1994-1998_fremme_lucas-girling-trw Er dette en kurrant pris? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2013 Personlig hadde jeg holdt meg unna EBC, for mange som snakker om at de faller fra hverandre. Mintex har jeg gode erfaringer med, Endless (Ewig) får gode tilbakemeldinger. På mitt evige bremseprosjekt skal jeg bruke Hawk klosser. Grei pris og får gode tilbakemeldinger blant Golf 5 eiere i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2013 okei, ja er nettopp det som skjedde med meg og! 2stk bare ramla av da jeg tok av calipteret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...