Audi 200 20vt bytte av fjærbein til s4, Kan noen bekrefte? Passer bakbremser og?

Anbefalte innlegg

Hei!

Nettop kjøpt meg 200, og der var selfølgelig ufobremsene gåen ( rister som f....) så de må byttes. Tenkte jeg skulle bygge om fjærbeina til "vanlige" skiver og kalipter. Syns å lest at s4 fjærbein (ikke ufo da vel og merke) passer bolt on, Kan noen bekrefte dette? :)

Takk for svar :)

Edit: Nytt spørsmål nederst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Bare å sette på.. Muuuuuuuuulig du må bytte topplagrene til S4/S6, husker ikke helt. Men det kan sikket noen andre bekrefte. Resten er hvertfall bare å smekke på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Bare å sette på.. Muuuuuuuuulig du må bytte topplagrene til S4/S6, husker ikke helt. Men det kan sikket noen andre bekrefte. Resten er hvertfall bare å smekke på.

Ok, Flott! Takk for svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker denne tråden til et annet spørsmål også. Passer s4 bak-kaliper og skiver også? Bakbremsene mine er låst. Evt. andre kalipere med skive? Koster flesk å kjøpe nye orginale fra møller. De skulle ha sinnsyke 3000 per kaliper + 1000 stk skiver og 4-5 hundre kr stk klosser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakbremsene er identiske på 200 20v, s4 og s6.. Så ja de passer over ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakbremsene er identiske på 200 20v, s4 og s6.. Så ja de passer over ;)

Ok, Tusen takk for alle svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakbremsene på s4 og 200 er ikke like. Det er forskjellig innpress på skivene og caliper er da forskjellig. Jeg har s6 bakstilling på min 100 type 44 og når jeg skulle sette på nye skiver jeg hadde kjøpt for lenge siden til 200 20v passet de ikke. Diameter er lik 269 mm på S4 og 200.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal jeg stole på her? xD Passer de eller ikke? Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, Andre kaliptere og skiver som passer 200 da? evt. hvor få tak i orginale til billig penge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt jeg, vil få tak i deler fortes mulig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump igjen ? Noen som har orginale kalipere liggende da? Tror mine er låst helt. Har ikke forsket på dem enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.