#1 Skrevet April 23, 2013 Heisann Har handlet RNS 510 med DAB+ av Hugaas Trading. Enhetene er helt nye, og ikke kodet til mine biler. Jeg har kjøpt 2. stk. , en til Poloen og en til Tiguanen. Enhetene er ikke kodet til mine biler , må derfor ha Vag-Com. Er det noen i Bergen som har en til låns? Eventuelt kan hjelpe meg en kveld? Hadde satt stor pris på det Betaler selvsagt for hjelpen! Send meg en PM om noen kan hjelpe. Jeg holder til å Rådal , men kan komme stort sett hvor som helst i Bergensområdet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2013 Hei, bare slå på tråden til meg så kan vi ordne det (nummeret står under) Holder selv til i Behind Living 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2013 Hei, bare slå på tråden til meg så kan vi ordne det (nummeret står under)Holder selv til i Behind Living Det er supert Christoffer Jeg tar kontakt når jeg har fått navien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2013 Hei, bare slå på tråden til meg så kan vi ordne det (nummeret står under)Holder selv til i Behind Living Takk for super hjelp i går kveld Christoffer! Hyggelig med en bilprat i tillegg til kodingen Hadde vært supert å kommet oppom garasjen din en ettermiddag og fått noen detailing tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...