Bytte simring på bakdiff A6 1.8TQ

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er lett og bytte simringene på bakdiffen til A6 Quattro?

Event fremgangsmåte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde dette selv i fjor høst. Ikke så veldig vanskelig. Hvis det er utgående det er snakk om.

Må ha rett xzn for drivaksler og umbraco til skruv som holder flenser. Ellers må du løsne litt på eksos for å klare å flytte på drivakseler. Jeg gjorde alt uten bukk eller grav.

Anbefaler deg å kjøpe minst 3 pakninger, koster så lite og hvis du ødelegger en så har du en ekstra. Anbefaler også å bestille plastringene som står utfor pakningene. Disse knekker/sprekker nesten garantert når du skal ha dem av. Må ikke ha dem, men koster såpass lite uansett.

Om du lurer på noe er det bare å spørre. Tror også jeg har liggende bilder jeg tok mens jeg byttet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok bestilt orginalt da det uansett er snakk om småpenger her.

På vedlagt bilde trenger du 2stk av nr 12, samt det nr som står under (ring, avskjerming). Evt kjøp 3stk av hver så har du en ekstra om du skulle være uheldig.

diff.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.