Hva bør jeg gjøre med min A3 06/Styling

Anbefalte innlegg

Hei! Har en sølv audi A3 2006 sportsback.

Hva syns folk at jeg bør gjøre for å få den tøffere? Alle tips mottas med en stor takk! Ønsker også å sote baklyktene eller kjøpe nye, men da ikke med mange små LED-pærer, men heller med de lyktene som HELT nye biler har med "streker"

Slenger med et par bilder av bilen her!

 

IMG_0644.jpg

IMG_0632[1].jpg

IMG_0610[1].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort oppsummert:

 

- Senk

- 18-19" lisser med tilhørende dekk

- S-line front

- S-line diffusor

- Led baklykter

- Sote ruter

- Cleanet bakluke

- Sort grill

- Xenonmatch pærer i grøftelys

 

3-2-1 GO :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chris har vel sagt akkurat det samme som jeg tenkte.

 

Du kan jo eventuelt kjøpe s3 front og s3 hekkskjørt istedenfor s-Line, tipper prisen er ganske lik (brukt)!

 

Led lyktene er det god pris på gjennom Sondre Hugås på forumet her:) og absolutt noe av det jeg ville gjort, gjør utrolig mye med rompa på sportbacken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smarte hjerner tenker likt vettu Kristian :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking kan jeg uheldigvis ikke gjøre da jeg bor i områder hvor dette vil ta livet av både understell og div...

Rutene er sota, vurderer nye felger nå, mulig RS-felger og jeg klarer ikke bestemme meg for hvor jeg bør bestille de lyktene fra. Syns de er ganske pene de lyktene på helt nye audi'er, istedenfor 1000 små pærer.

Ville også ha vacn-logoen i siderutene bake, men har prøvd både lokalstyret her og Tor, dette uten hell..

 

Dette er egentlig stort sett det samme jeg har tenkt på, men er usikker på hvor jeg bør bestille diverse deler fra :(

takk forresten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moderat senk går overalt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking kan jeg uheldigvis ikke gjøre da jeg bor i områder hvor dette vil ta livet av både understell og div...

Rutene er sota, vurderer nye felger nå, mulig RS-felger og jeg klarer ikke bestemme meg for hvor jeg bør bestille de lyktene fra. Syns de er ganske pene de lyktene på helt nye audi'er, istedenfor 1000 små pærer.

Ville også ha vacn-logoen i siderutene bake, men har prøvd både lokalstyret her og Tor, dette uten hell..

 

Dette er egentlig stort sett det samme jeg har tenkt på, men er usikker på hvor jeg bør bestille diverse deler fra :(

takk forresten!

 

- Nye lykter kan du bestille fra Ebay eller så fikser garantert Tomas Kovac er på forumet det.

- Moderat senk, altså 35% H&R fjærer hadde gått bra.

- Hvis du ikke senker så gå for 18" da det er penere enn 19" i original høyde

- Merker er ikke noe problem, det kan noen sende til deg

 

Trooor jeg svarte på alt da :)

 

Når du sier diverse deler, hva av deler tenker du på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Nye lykter kan du bestille fra Ebay eller så fikser garantert Tomas Kovac er på forumet det.

- Moderat senk, altså 35% H&R fjærer hadde gått bra.

- Hvis du ikke senker så gå for 18" da det er penere enn 19" i original høyde

- Merker er ikke noe problem, det kan noen sende til deg

 

Trooor jeg svarte på alt da :)

 

Når du sier diverse deler, hva av deler tenker du på da?

 

 

- Får se hva jeg finner på den dærre E havna da :)

- Senking får jeg undersøke nærmere når jeg kommer hjem igjen fra sjøen, samme med felger. Har meeeget lyst på senk, men er pissredd..

- jaaa, men hvem? har prøvd to karer til nå, og ingen respons :(

 

Takk igjen! :)

Tenker egentlig på alt under bilen. Bunnplata, eksosn, og alt som fins under der.

 

- - - Updated - - -

 

- Nye lykter kan du bestille fra Ebay eller så fikser garantert Tomas Kovac er på forumet det.

- Moderat senk, altså 35% H&R fjærer hadde gått bra.

- Hvis du ikke senker så gå for 18" da det er penere enn 19" i original høyde

- Merker er ikke noe problem, det kan noen sende til deg

 

Trooor jeg svarte på alt da :)

 

Når du sier diverse deler, hva av deler tenker du på da?

 

 

- Får se hva jeg finner på den dærre E havna da :)

- Senking får jeg undersøke nærmere når jeg kommer hjem igjen fra sjøen, samme med felger. Har meeeget lyst på senk, men er pissredd..

- jaaa, men hvem? har prøvd to karer til nå, og ingen respons :(

 

Takk igjen! :)

Tenker egentlig på alt under bilen. Bunnplata, eksosn, og alt som fins under der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykter bestiller du av Sondre Hugås v/ bilkomponenter.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.