#1 Skrevet April 23, 2013 (endret) Guttungen har vokst ut av det så har ikke behov for dette lengere, altså ikke vært med i kollisjon eller mistet i bakken, kun vanlig brukslitasje fra gutten ingen hull eller rift Selges 500.- befinner seg i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2013 Ingen som trenger siste sjanse nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2013 Hvor mange kg? Og kan man feste med vanlig bilbelte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2013 Dett kan festes med vanlig belte å gått fra 9-36 kg mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2013 Er det integrert seler på setet? Eller blir ungen fastspent i setet med bilens seler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2013 Bruker bilens belte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2013 Ok... Men da tror jeg det blir litt uaktuelt for meg i denne omgang. Takker for rask respons. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...