#1 Skrevet April 23, 2013 (endret) Selger nå disse hjulene ettersom jeg kunne tenke meg litt mer komfort i bilen min. Både felger og dekk er i god stand. Noen små merker i felgene, se bilder, kan også sende flere bilder på mail hvis noen ønsker. Ikke kast! Felg 9,5 X 19 ET 39 (Har også spacere på 17mm slik at disse kan brukes på RS4 B5) Sitter på RS4 nå. Nav : 57,1mm Dekk : Falken FK452 265/30-19 (Bra mønsterdybde) OBS! Felgene må hentes i Oslo. De blir selvsagt vasket/renset skikkelig og polert før overlevering. Pris: 8500,-/Bud. Ikke innbytte! PM eller mail meg på kojac_72@hotmail.com Mvh. Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2013 Bump! Ligger her fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2013 Bumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2013 Bump. Ingen som trenger noen fine felger her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2013 Bump! Ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...