#1 Skrevet April 23, 2013 er det noe interesse for dette?: ) Virker ikke som det egentlig serru;) Men håper på att så mange som kan være med på dette:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2013 tror vi er noen som skal dra fra toten området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2013 im in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2013 (endret) kan vi ikke møtes på gjøvik rundt kl 11.45? så rekker vi vaske og litt før vi kjører inn på treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2013 jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2013 Jeg er med! Men noen som tar styringen her og setter noen klokkeslett når kolonnen drar fra eks hamar? Så man vet når og hvor man slenger seg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2013 Jeg drar ifra Moelv, vi kan dra derifra kl 11? : ) Møtes på busslomma før mjøsbrua der så drar vi videre, svinger innom statoil gjøvik etterpå kl 11.30 og drar videre kl 11.45;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2013 Sier vi 11.30 på statoil gjøvik da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2013 Jupp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2013 Statoil Kallerud ? Eller Mjøsstranda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2013 Tenkte mjøstranda egentlig: ) Det vi gjorde i fjor;) Mye er det igjen bommen igjen?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 2, 2013 Jepsi Pepsi 15,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 3, 2013 Flott, jeg og to til stiller opp fra Mjøsstranda :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 3, 2013 ser ut til at man nesten burde ha hatt vinterdekk nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 3, 2013 Satt akkurat og tenkte på det samme... Snør digre filler og det begynner bli helt hvitt på bakken her *brrrr* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 3, 2013 Satt akkurat og tenkte på det samme... Snør digre filler og det begynner bli helt hvitt på bakken her *brrrr* Oh yes.. Og jeg som liksom skulle kose meg med å rengjøre bilen skikkelig i sola.. Blæææ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 3, 2013 Ingen som skal dra ifra Hamar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 4, 2013 vi drar fra hamar kl 10.30, er drittvær og snø noen plasser på veien nå men sola burde titte fram når vi er framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 4, 2013 kan jo ha snømanns konkurranse her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 4, 2013 Kjenner jeg har litt lyst til å bli hjemme i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 4, 2013 Bli med nå! Litt snø gjør da ingenting:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 4, 2013 Da blir det ikke tur på oss pga Benjamin er ikke i form. Så da må dere kjøre pent til treff. Ligger 3cm snø her nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...