Tåkelyspærer Med Blåskjær I

Anbefalte innlegg

Ene tåkelyspæra er gåen. lurte da på å kjøpe 2 nye pærer med blåskjær i. noen som har noen tips om type/merke? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett tips: Ikke kjøp de fra Biltema. Kjøp et anerkjent merke som Philips, GE osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar. har phillips sine bluevision i hovedlyktene... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men var ikke 100 prosent fornøyd med blåskjæret i de... Kanskje GE er noe å prøve..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes GE sine var elendig.

 

Skaff deg heller sånne : ja : KaiXen 8500K xenon-kit : rock : Kanskje en litt annen prisklasse men : smil :

IMG_0325 edit.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen pærer med blåskjær i til grøftelysene på B4'n for litt siden, husker ikke hvilket merke det var, men de ble kjøpt på BilXtra. Lyset og blåskjæret var jeg ganske så fornøyd med, men levetiden var heller dårlig. Varte ikke lenge før ene pæren måtte byttes. Syntes det var litt kort levetid i forhold til prisen. Så da gikk jeg tilbake til Philips BlueVision.

Ble ganske blått lys med de andre pærene, men sto ikke helt i stil med resten... Skulle vel egentlig ha ordnet blåskjær i parklysene også for at det skulle blitt fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært diskutert før i denne tråden:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=5331

 

Men det har vel ikke kommet klart hvilke tåkelyspærer som er best (H3).

 

Jeg har testet ganske mange, men ikke funnet noen H3 som er bra nok. Eurovision (fra powerzone) er veldig bra på H7 og H4, men H3-pærene er av en eller annen grunn ikke like blåhvite, men de er mer hvite enn de fleste andre.

 

Når det gjelder parklyspærer, har jeg prøvd dioder fra mobilsentrum, men etter en tur på verkstedet(!) blinket de og noen av diodene lyste ikke i det hele tatt (trolig noe med spenningssjokk når de evt. har ladet opp batteriet eller noe). De var fine og nesten for blå, men litt for retningsbestemte - ble liksom bare en prikk i lykta.

 

Her om dagen kjøpte jeg originale parklyspærer til A6 med xenon, de hadde litt blått glass, men lyste omtrent som de fleste andre parklyspærer. Ikke verdt prisen på rundt kr 150,-!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.