#1 Skrevet April 24, 2013 (endret) Hei, Nå er det bare førerdøren som blir registret om den er åpen eller ikke og forstår det slik at det er små følere/brytere i døren som trolig er problemet. Hvor får jeg kjøpt nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2013 Hei, Nå er det bare førerdøren som blir registret om den er åpen eller ikke og forstår det slik at det er små følere/brytere i døren som trolig er problemet. Hvor får jeg kjøpt nye? Hei! Finn delenummer, og søk på ebay. Ny låsekasse koster ca. 1800,-+mva på Møller. Ca. 600,- inkl. frakt på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2013 Er det nødvendig å bytte hele låsekassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2013 Jeg byttet bare brytere på min 4er golf. Brytere får du kjøpt på elfaelektronikk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2013 Husker du hva de het? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2013 Oj... det var et godt spørsmål. Skal se om jeg finner det ut ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2013 Er det nødvendig å bytte hele låsekassen? Hvis Passaten din har samme låsekasse som A6 C5, så er svaret ja. Microbryterne er av en ukurant type som ikke er å finne i noens standardsortiment, ikke engang hos produsenten av disse. Ingen som var like i størrelsen heller. Jeg søkte høyt og lavt på nettet når jeg hadde A6, men løsningen ble å skifte ut låskassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2013 Krysse fringrene for at jeg ikke har samme kasse som du hadde da! Det er ikke et så stort problem at jeg skal bruke over 3000,- på nye låsekasser til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2013 Et lite tips, du kan få låsekassene billigere på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2013 OEMVWSHOP.com har disse i sitt sortement! http://oemvwshop.com/item-462/door-lock-microswitch- Oj... det var et godt spørsmål. Skal se om jeg finner det ut ;-) Var de vanskelige å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...