Hvor får jeg kjøpt microbrytere til dørene?

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå er det bare førerdøren som blir registret om den er åpen eller ikke og forstår det slik at det er små følere/brytere i døren som trolig er problemet. Hvor får jeg kjøpt nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Nå er det bare førerdøren som blir registret om den er åpen eller ikke og forstår det slik at det er små følere/brytere i døren som trolig er problemet. Hvor får jeg kjøpt nye?

Hei!

Finn delenummer, og søk på ebay. Ny låsekasse koster ca. 1800,-+mva på Møller. Ca. 600,- inkl. frakt på ebay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nødvendig å bytte hele låsekassen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet bare brytere på min 4er golf. Brytere får du kjøpt på elfaelektronikk.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker du hva de het?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj... det var et godt spørsmål. Skal se om jeg finner det ut ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nødvendig å bytte hele låsekassen?

Hvis Passaten din har samme låsekasse som A6 C5, så er svaret ja. Microbryterne er av en ukurant type som ikke er å finne i noens standardsortiment, ikke engang hos produsenten av disse. Ingen som var like i størrelsen heller. Jeg søkte høyt og lavt på nettet når jeg hadde A6, men løsningen ble å skifte ut låskassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krysse fringrene for at jeg ikke har samme kasse som du hadde da! ;) Det er ikke et så stort problem at jeg skal bruke over 3000,- på nye låsekasser til bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite tips, du kan få låsekassene billigere på ebay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.