#1 Skrevet April 24, 2013 Disse kommer for salg om jeg får et35 til å passe. De er helt nye, kun montert dekk og vil bli prøvemontert på bilen førstkommende fredag. Felgene kan da hentes på lørdag hvis dette lar seg gjøre. Selger KUN felgene, pris er 5000kr ferdig prutet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2013 Skal sjekke opp hvordan dette går på Touran 2009 mod jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2013 Det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2013 9,5 blir for bredt på Passaten iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2013 Fikk plass på Octavia'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2013 Må spaces godt utfor hjulbuen for at det skal være klaring foran, bak kunne det gått. Men felgen vil der også gå lengre utfor hjulbuen enn jeg ønsker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2013 Hadde planer om å bestille disse i 8, 5" til Jetta 5. 9, 5" blir vel litt for bredt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2013 Det tør jeg ikke svare på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2013 Søkte litt i dekk/felg og fant ut at disse er nok akkurat litt for store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2013 Jeg tar dem! Skal forbi deg på søndag eller Mandag, så kan plukke de opp da, sender deg en PM. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2013 Felgene blir prøvemontert førstkommende tirsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2013 Er de solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2013 Nei, ellers hadde det blitt vanskelig å prøve disse førstkommende tirsdag. Disse luftes kun for salg, som nevnt tidligere. Passer de, beholdes de selv. Men om de ikke passer må jeg ha et annet innpress. Må svare leverandøren kjapt om jeg skal ha annet innpress, derfor jeg lufter de for salg for å selge de fortest mulig hvis jeg må bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2013 Beholdes selv inntil videre. Kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...