#1 Skrevet April 24, 2013 Her en Forge resirk ventil tilsalgs. Den er brukt en mnds tid på en 07' Audi S3 2.TFSI. Kjøpt ny for over 2000,- Selges 1500,- Dette er ventilen å bruke om du har chippet bilen din, da den orginale med gummi membran går det hull i veldig lett, og du taper effekt. Det tar ca 5- 10 min å installere denne. Enkelt og veldig bra. Passer de fleste TSI og TFSI modeller http://forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=010202DV&product=FMFSITVR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2013 Et det kun ventil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2013 Det er det som skal til for å erstatte den orginale med gummimembran. Slanger, ledninger, adapter osv. Bolt on og tut og kjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2013 Som denne? http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-Quattro-2.0T/Engine/Performance/ES1832057/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2013 Det stemmer. Det er akkurat den jeg selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2013 Ble den solgt? Om ikke kjøper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2013 Den ligger her den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2013 Knips et bilde av alt? Kan jeg spørre om hvorfor du selger så kjappt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2013 Bilde får vente, ligger hjemme med influensa, så jeg går ikke ned i garagen i dette drittværet Men som sagt, det er identisk med det bildet du la ut link til. Jeg fikk en annen ventil, og trenger ikke 2, så da selger jeg denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2013 Om du går god for at alt er der stoler jeg på det. Fins det monteringsavisning? 1500,- ink frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...