Anbefalte innlegg

skal lakke felgane mine igjen og har no hatt på eit par runder med duxola power gel. eg får av dei laga med lakk som eg har lagt på tidligare men orginal lakken er knall hard.

har begynnt å soda blåse eine felgen men det tar tid og bruker ca 8kg med soda per felg.

 

men kva grunning må man ha syre eller epoxy?? må man pusse ned til alu eller kan det være litt lakk igjen?? har fra før av høyglanspollert eikane men blitt lakka over igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter litt lesing på nettet så er vist duxola power gel "svak", den må stå ganske lenge for å ha full virkning. hadde på eit tykkt lag igår på to felger og kunne idag skrape av lakken ned til alu:) så no har resten av felgane fått eit tykkt lag med gel og i morgen blir det skraping og blåsing, men skal eg ha epoxy eller syre grunning? tenkte å lakke dei i gunmetal, titangrå eller svart, men det har vel ingenting å sei kva grunning eg skal ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syregrunning bør ikke brukes på alu, du får egen grunning som er beregnet på alu, husker dessverre ikke navn her og nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var lakkspesialisten/Mekonomen som sa at man måtte ha syregrunning på alu, men da måtte all lakk være blåst bort og epoxy kunne ikkje leggast direkte på alu men lakk. blei litt forvirra.

har nesten blåst 1 felg ferdig men ser no at det henger litt igjen, muligens orginal grunning. så eg må ha 1-2 runder med duxola til som må stå nokre dager.

men finnes det noko som er betre enn duxola og virker raskare??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.