Forslag til felger på en Spesiell Audi

Anbefalte innlegg

Trenger litt inspirasjon til å velge ,,riktig,, felger på prosjekt bilen min... :)

Det er litt spesiell bil og burde ha noe tøffe felger som passer på den. Ser for meg at det hadde sett fint ut med kant felger som bygger helt ut, men kom med forslag!

 

Litt spesifikasjoner:

- S2 understell (5x112)

- H&R justerbart senkesett

 

Legger til noen gamle bilder...

last ned (1).jpg

Bilder fra når bilen var ny.

 

IMG_0012B.jpg

Gamle bilder.

last ned.jpg

last ned (2).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke opp vedlegget. Sto det ikke på noe BBS lemans replica når den lå til salgs tro? :)

Ninjaedit:

[ATTACH=CONFIG]195222[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig :)

Problemet er at det er att en del plass i hjulbuene... Ser bedre ut når de er utfylt synes jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor mye plass du har å gå på, men skulle tro du har plass til 9" foran og 10" bak. Isåfall er det jo mye delte felger som kan gjøre denne smakfull. Men greit å holde seg til noenlunde tidsriktige felger iallefall, og ikke no hypermoderne 3SDM/Rotiform etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke impress på de BBS replica felger, men jeg har ca 5 cm å gå på... Enig med deg at noe hypermoderne felger blir ikke noe bra. Har du noe forslag på delte felger? Hvor kan jeg få kjøpt det eventuelt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at original ET på bilen er 37. Felger jeg kjøpte bilen med hadde ET 38 og det var mye plass igjen... Vurdere å gå for breie 17" med litt mer gummi og lavere ET slik at det bygger lenger ut... Men har ikke funnet noe enda, avventer litt med å kjøpe til bilen er ferdig bygd, ikke mye igjen.

 

Mulig jeg kan kjøpe spacere, men har aldri hatt det på bilene mine. Hvordan er det å kjøre med? Hørte at det sliter en del meir på understellet?

 

Noen flere med forslag?

 

Takk for bra tips Hallvar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.