Urovekkende mye rust på 05 modell VW Sharan

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en Sharan 05 modell som begynner å få mange rustflekker. Store chunks nederst på døra har lakken flasset av og det er rust. Venstre skjerm forran har fått en god del rust, bakluke har også fått mye rust og flasset masse lakk. I tillegg er det rustbobler på taket. Er flere steder ellers på bilen og, men det er "småflekker" i forhold.

 

Har hvert innom Møller og klaget på dette, men ble blankt avvist da de sa dette kom utenifra på grunn av steinsprut (åssen jeg kan få steinsprut på frontskjermen på vegg hvor døra går inn vet ikke jeg men..). Hadde det hvert innenfra og ut skulle de dekke det sa dem.

 

Mitt spørsmål er som følger: Er det noe poeng å klage dette videre? Eller bør jeg få ordnet hellakering med en gang og droppe en slik prosess? Bilen har riktignok gått 230k og naturligvis må man regne med at det synes, men så ille?! Bilen har jo ikke akkurat dura rundt på ett sandtak heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen innspill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang rustgaranti har du? Bilen er jo 8 år gammel, og som du sier gått 230k. Da er det vel ikke unormalt at det er litt rust, spørs også åssen bilen har blitt vedlikeholdt opp igjennom åra. Rust kommer jo gjerne fort og i mengder når det ikke blir gjort noe med så fort det oppdages. Ikke etter at store felt med lakk har falt av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 12 år for gjennomgående tror jeg hun jeg snakket med sa.

 

Men ender nok opp med hellakkering tror jeg. Får ture innom dem en gang til og høre for å være sikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.